Vadå så ni har vapen grejer? :O

åååh shit !
Flåt bloggen o alla fina läsre, har verkligen inte tänkt på att blogga, och ja jag skäms verkligen.
Men jag blev helt fasst av spelet farmville på facebook!
Har inte kunnat göra annat än det och läxa..
Jag lovar att jag ska skärpa mig.
Jag kan passa på att säga till er som går i min skola.
ÄT INTE ÄPPELKAKAN!!
Dom måste haft knark elr nåt i den för jag blev helt påverkad redan efter första  tuggan :O
Ett exempel va när det satt 2 st killar i 20 års åldern med millitär kläder vid busshållplatsen.
Jag e naturligtvis tvungen att gå dit o fråga om dom går i lumpen.
Aa de gör vi sa den sötaste killen :P
Men gud har ni vapen och sånt eller? frågar nyfikna jag.
Japp, säger båda o garvar.
OOO shit va läskigt e de ända jag får fram innan jag skrajsen som jag e springer där ifrån.
Så fortsatte de och så va de hela dagen efter äppelkakan så nåt måste det varit..
Juste!! Kan med ett nöje berätta att jag fick MVG på SO arbetet!! Fan va stolt jag e :D
Kom ihåg nu allihoppa att jag ska uppdatera lika ofta som förut igen, men det e kemiprov, och eftersom NO e mitt svåraste ämne e de bara att plugga järnet.
Ajöken
xoxo Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0