Why you wanna trip on me?

Tjolahoppsan.
Vilka har inte njutit av sista höstlovsdagen till fullo? Kolla inte på mig. Eller jag har försökt iaf, mamma lyckades få i migf att vi skulle ha höststädning idag :O Så vi började städa husets stökigaste rum. Det rummet som alltid har stängd dörr så fort vi får gäster, det rummet vi skämmdes över som mest det vill säga datarummet, arbetsrummet, extra rummet, kalla det vad ni vill men städat blev det. Så nu sitter man här och njuter av dagens stora tjänst :) Föresten, har det kommit några spöken hem till er? Inte till mig, dom är så lata på min gata ;) Eller så kan det vara så att dom kommer för att skrämma de gånger vi inte är hemma, vem vet? Vi hade iaf köpt en stor skål godis så det va synd för er att ni inte kom. Jag kan även meddela att skålen står tillbaka på sin vanliga plats i hyllan nu -tom! Lovar att jag inte tagit en enda smula av läckerheterna , man har väll godis löfte? Nej, det var päronen som blev runda om magen.
 
Jag tror att jag nämnde i förra inlägget att jag åkte till v-by med tjejerna och kollade på "this is it".
Den va grymt bra. Den handlade om Michaels senaste konsert som skulle varit i London som ni säkert vet.
Man fick en helt annan uppfattning av honom. Shit, han var verkligen ödmjuk, annat en i hitten "bad" ;)
Till er som inte sett den så kan jag verkligen rekomendera den.

Juste, har även gjort en facebook nyss så till er jag känner är det bara o adda :)
Kolla vad jag hittade på landet :O Sommarn kanske inte är helt död ännu :)



Xoxo Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0