Nu ska julfixas!

Nu är det äntligen jullov så man kan göra alla grejer man vill hinna med innan julen :)
Eller, om man ska vara noga slutade faktiskt skolan i Torsdagskväll, men då var jag för trött för att blogga, istället hjälpte jag mamma att baka lakritsknäck :S Synd för mej att jag inte gillar lakrits.. :P
Vi slutade sent eftersom det var något uppträdande och vi skulle få reda på omdömmena.
På uppträdandet fick vi njuta av lärarna som dansade, utklädda till zombies. Till vilken låt? Självklart..thriller.
Jag, Sophia och Zennab blev ju riktigt skrajjsna när vi upptäckte att zombierna kom upp bakom oss :O.
Sophia och jag lyckades dela stol eftersom jag kröp närmare hela tiden av ren räddsla :P
Efter konsärten fick vi skjuts hem av Peter (Soppis pappa).
När jag kom hem bakade jag som sagt lakrits knäck och efter det kollade herrskapet på film kommer inte ihåg vilken. Year one tror jag den hette..
Igår skulle päronen iväg på julbord så jag och Tobias blev iväg skjutsade till farmor, farfar och Tessan.
Där blev jag kvar tills jag för ca 2 timmar sen bestämmde mej för att åka hem.
Nu ska jag ut i köket och njuta av mammas nybakade lussebullar. :) Lägg märke till stavelsen bullar. Alltså inte lussekatter, skillnaden är väll att dom här lussebullarna är formade som bullar och det är mandelmassa..?I dom..
Super goda :)!
Jag antar att det inte är några fler som har de där jäkligt irreterande lösenordskyddade programmet som pappa installerat? De som stänger av sig efter en timme om dagen.
Jag hade precis skrivit ett mycket bättre blogginlägg och skulle precis trycka på publicera då den där skit saken stänger av allt och inlägget självklart raderas -.-!
Så nu var jag tvungen att skriva om allt -.- 
Medans vi alla längtar till julen så kan ni få se en liten blick av min önske lista detta år :)


men skippa de där ankelskorna, dom har försvunnit från listan :P
Glöm nt att de där ba var lite av de kläderna som önskas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0