hejsvejs..

tjolahoppsan!
Har fått ett x antal kommentarer om att nästan alla rubriker heter.. flåt eller förlåt jag ska ändra mej och sånt..
Jo,, så är det nog.. Jag vet också att jag skrivit i nåt inlägg att jag ska börja blogga kanstant igen.. hmmm..
Njae, inte förrän på jullovet, som sagt håll ut.
Men nu sitter jag ju faktiskt här o bloggar igen. Men ni ska inte tro att proven är slut.. nej nej, långt igrån, idag var det tex matteprov, nästa vecka är det spanska prov och förra veckan var det de eländiga SO provet som jag nätt och jämt klarade med ett G.
Ajaj. inte bra, absolut inte. Jag måste faktiskt skärpa mig säger jag när jag latar mig vid datan.
Men dagens matte prov känndes det som om de gick vägen.
Alla lärare borde faktiskt tänka på att inte ge ut så många prov, de är ju nästan barnmisshandel :O Gör proven själva då.. Men det är väll bra med många prov om man inte vill bli gatusoppare eller soppgubbe.
Jag kan erkänna en sak.. JAG E SJUKT AVUNDSJUK PÅ SOPPI!!
Vilket uppträdande!! När sverige börjar frysa och människor drar på sej två lager dunjackor då sticker hon iväg till Kanarieöarna!! Vilken stil! Nää.. när hon kommer hem igen ska hon få med mig att göra för så där får det bara inte gå till.
Sen vill jag också i efterskott gratta ebba som fyllde tonåring igår :).
Nää, nu sticker jag.. Shaoo!! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: haha aa :) <3

2009-12-18 @ 14:40:26
URL: http://lezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0