Gott nytt år!

Tjabah tjena hallå, vi säger så.. :)
Har inte tänkt på de förut men gud vad snabbt de går!! :O , jag menar, imorgon/övermorgon äre ju nytt år ! O jag som inte hunnit köpa almenacka!!
Men annat har inhandlats både till imorgon och vardags.
Idag var det i Sollentuna som jag och mammsen kikade efter kläder.
Jag kom hem med 2 påsar och mamma en.
En av mina påsar var från gina och den andra från veromoda. Tänkte ladda upp bilderpå köpen nu så kika neråt :)


lårhöga


axelbandsväska


klänning

till klänningen

till klänningen

Hann inte ta bild på ett par jeans leggings från veromoda eftersom laddningen tog slut på mobilen.

Önskar er alla ett gott nytt år! :)

xoxo Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0