God tidig jul!

God jul ! :) Jag vet att jag är lite tidig eftersom det är morgondagen som är den dagen alla väntat så länge på, men det är inte säkert att jag uppdaterar nåt då.
Idag har de varit de gamla vanliga julstresset, vi städade, åt julskinka ock klädde granen.
Just nu sitter jag vid datan och lyssnar på prasslet av julklappspapper i rummet bredvid, frestelsen av att kika in genom nyckelhålet är mycket svår att stå emot, men jag får försöka hålla mig ;)
Dukningen är klar på borden och några klappar ligger under grane, egentligen är nog dagen innan julafton den bästa, just eftersom man är så spännd och nyfiken, sen är ju den goda stämningen ett väldigt stort pluss :)
Jag har nyligen klippt av mina sparade naglar eftersom lösnaglar ska på imorn så de känns lite konstigt att skriva me dessa kortisar :)
hmm.. juste! Till alla er som fortsätter skicka farmvilleklappar, gör inte det ! Har redan 100 klappar så de känns tråkigt att behöva radera alla överblivna klappar :( ba så ni vet, men tack för den snälla tanken :)
Nej nu e klockan 22.22 så jag måste skynda mig att hitta  mobilen så jag kan pussa på den!
Vi hörs! Till er som skriver egna bloggar, glöm inte att skriva upp klapparna ni får! Hoppas ni vart snälla för annars kommer inte tomten!
Shaoo,

xoxo Natti <3 bjuder på en gammal pluttbild :P

Kommentarer
Postat av: Stephanie

22.22 - inlägget publicerades 22.41

HAHA, tar det 20 minter för dig att skriva ett HALVT inlägg? hahaha, söt du är ;D

God Jul älskling! <3

2009-12-24 @ 19:53:22
URL: http://stephys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0